livetpklockaregrden.blogg.se

Hej. Mitt namn är Joanna och jag är 31 år gammal. Jag bor ute på landet på en gård som heter Klockaregården med min sambo Kristian, mina 2 barn Hampus 3 år och Hannes 4 månader. Vi har 2 katter Mule och Drule (katterna fanns och var döpta innan jag träffade min sambo 😜), 2 hundar (snart iaf) vid namn Sally och Zoey. Jag är för tillfället hemma mamma ledig, annars jobbar jag på Göstas konditori. Jag är en allmänt glad person som älskar det mesta med livet. Startar denna bloggen mest för att ha något att titta tillbaka på och dela med mig om min vardag med barn, och hundar framför allt!

Tuff natt

Kategori: Allmänt

God morgon! 
Här är kaffe påslaget och hunden har fått sin frukost! 
Hannes vaknade precis innan 11 igår kväll och var helt igentäppt. Så det va bara att ta upp honom och ge honom näsduschar och ut i det kalla luften en sväng. Efter att han lyckades kräka upp slem så gick vi och la oss vid 1 inatt! Och strax innan 5 idag på morgoen så var det samma veva igen. Men mer täppt nu än igår! Så innan vi lyckades få det hyfsat så gav jag upp att krypa ner i sängen igen! Så här nu suttit i soffan vid fönstret öppet lite i omgångar och halv sovit fram till 7 när hampus vaknade och kom ner. 
 Så denna mamman kommer vara trött idag, då jag inte är van vid att vara uppe på nätterna längre.. jag har en himla tur att hannes sover nätterna igenom vanligtvis! Så idag blir det att leva på kaffe och många djupa andetag och räkna till 10! Då hampus bara ligger på 37,5 grader så kommer det vara full fart hela dagen! 
 
Nu har kaffet runnit igenom så over and out! ❤
 
 
Kommentera inlägget här: