livetpklockaregrden.blogg.se

Hej. Mitt namn är Joanna och jag är 31 år gammal. Jag bor ute på landet på en gård som heter Klockaregården med min sambo Kristian, mina 2 barn Hampus 3 år och Hannes 4 månader. Vi har 2 katter Mule och Drule (katterna fanns och var döpta innan jag träffade min sambo 😜), 2 hundar (snart iaf) vid namn Sally och Zoey. Jag är för tillfället hemma mamma ledig, annars jobbar jag på Göstas konditori. Jag är en allmänt glad person som älskar det mesta med livet. Startar denna bloggen mest för att ha något att titta tillbaka på och dela med mig om min vardag med barn, och hundar framför allt!

En dag i Halmstad

Kategori: Allmänt

 jag gjort det igen, raderade hela inlägget ikväll igen innan jag han lägga it det, el rättare sagt blogg appen stoppades under tiden som jag publicerade och då försvann allt! ☹😡 så jag gör ett nytt försök! 
 
Hade en bra dag idag! Och tro det ej mina kära vänner men jag kom hemifrån 10 minuter INNAN jag skulle åkt! Har kog aldrig hänt innan! 🤣 dp bilen hade stått ute i 2 dygn så backade jag in i garaget så den skulle få tina upp lite istället för att ha den på tomgång (mest för snålhetens skull) men även för miljön! 😉 men ville mest nämna hur duktig jag är att parkera i garaget! Bild nedanför! 😃
 
Vi började att hämta mamma från jobbet och sedan åkte vi in till hallarna och åt middag. Sedan blev det lite shopping, behövde lite nytt smink och lite kläder till Kims 30 års fest som är på lördag! Tur man är ute i så god tid som vanligt! 😧 men det blir nog bra! 😛 
Gick in på stadium en sväng för mamma behövde ett par nya joggingskor och dom hade ett bord med slutspurt rea och dör hittade vi faktiskt ett varsitt par! 😃 tack mamma! 😘 så nu längtar jag till våren så jag kan börja använda mina första Asics skor! 😃 även hampus var ju tvungen att prova skor när alla andra skulle göra det! 😛🤣
 
Sedan åkte vi upp till sjukhuset där Mamma skulle röntgas för benskörhet hoppas att det inte är för dåligt.. tur dom hade en lite lekhörna i väntrummet så hampus höll sig sysselsatt! Han lekte ich vi tog även  ett par selfies. 🤣 inte riktigt vår grej men roligt hade Vi! 😂 
 
Svängde inom Ica en snabbis och handla lite innan vi styrde bilen hemåt där vi möttes av en rastlös hund. Krille hade också hunnit hem så jag bytade bara om så gick vi ut och gick en promenad, fortfarande lite väl kallt ute tycker jag! 
Sen har resten av kvällen varit lugn, lite lek, mer selfies (det är ganska kul faktiskt) 😜 
 
Nu ska denna mamman ta ut hunden en sista gång för ikväll sen blir det sängen
God natt alla! ❤
 
 
 
Kommentera inlägget här: