livetpklockaregrden.blogg.se

Hej. Mitt namn är Joanna och jag är 31 år gammal. Jag bor ute på landet på en gård som heter Klockaregården med min sambo Kristian, mina 2 barn Hampus 3 år och Hannes 4 månader. Vi har 2 katter Mule och Drule (katterna fanns och var döpta innan jag träffade min sambo 😜), 2 hundar (snart iaf) vid namn Sally och Zoey. Jag är för tillfället hemma mamma ledig, annars jobbar jag på Göstas konditori. Jag är en allmänt glad person som älskar det mesta med livet. Startar denna bloggen mest för att ha något att titta tillbaka på och dela med mig om min vardag med barn, och hundar framför allt!

träningsvärk

Kategori: Allmänt

Jaha då man jobbat 10 timmar idag. Så roligt att vara tillbaka på jobbet och få träffa jobbarkompisar och stammisarna. Bara får vara sig själv för en dag, utan att ha spya på kläderna el en treåring som följer ens varje steg.. förstå mig rätt skulle inte byta att vara hemma med mina pojkar för något, men nån dag ifrån emellanåt är skönt.

Tiden bara sprang iväg idag, tack Johanna och Ebba för att ni stod ut med mig och allt jag glömde, även att jag var överallt och ingenstans.. 😜😆

Linn och Erik kom hit sen på kvällen för att äta lite mat. Fick bli planka, jätte goda blev dom. 😃 sen nör man hade laddat framför tvn för idag drog äntligen Mello igång! 😍❤ så kände jag att benen började ömma, och nu har jag så ont! Va ju bara att inse fakta jag har fått träningsvärk efter att ha jobbat en dag! Inte van vid att springa och stå så mycket! 😂🤣 nu ska jag försöka sova lite! 😃
Tyvärr blev det inga bilder idag kommer några imon! 😃

Ha en trevlig kväll allesammans ❤
Kommentera inlägget här: