livetpklockaregrden.blogg.se

Hej. Mitt namn Ă€r Joanna och jag Ă€r 31 Ă„r gammal. Jag bor ute pĂ„ landet pĂ„ en gĂ„rd som heter KlockaregĂ„rden med min sambo Kristian, mina 2 barn Hampus 3 Ă„r och Hannes 4 mĂ„nader. Vi har 2 katter Mule och Drule (katterna fanns och var döpta innan jag trĂ€ffade min sambo 😜), 2 hundar (snart iaf) vid namn Sally och Zoey. Jag Ă€r för tillfĂ€llet hemma mamma ledig, annars jobbar jag pĂ„ Göstas konditori. Jag Ă€r en allmĂ€nt glad person som Ă€lskar det mesta med livet. Startar denna bloggen mest för att ha nĂ„got att titta tillbaka pĂ„ och dela med mig om min vardag med barn, och hundar framför allt!

Vilken fest! đŸŸđŸčđŸ„‚

Kategori: AllmÀnt

God kvÀll! 
 
Idag har man mĂ„tt som man förtjĂ€nar! Barnen hĂ€mtade vi hem vid 10 tiden blir ju sĂ„ tomt hĂ€r hemma nĂ€r dom inte Ă€r hĂ€r. Men vi behövde verkligen den hĂ€r kvĂ€llen utan barnen! Man glömmer hur viktiga dom kvĂ€llarna el dagarna Ă€r nĂ€r man bara fĂ„r vara oss  😛medans barnen hade en jĂ€tte rolig kvĂ€ll/ fm hos sin farmor och farfar! Tack Ă€nnu en gĂ„ng för att dom fick vara hos er! Ida och tindra va dĂ€r och sov över med, dom leker sĂ„ bra  ihop just Nu! đŸ€Ł
 
Men vilken kvÀll det va, God mat, hÀrliga mÀnniskor, bra musik och massa god dricka! 
Det va silver tema, alltid roligt med ett tema sĂ„ man mĂ„ste klĂ€ ut sig lite! đŸ€ŁđŸ˜
 
I lördags skulle min lilla Chloe blivigt 7 Ă„r! ❀ saknar henne fortfarande vĂ€ldigt mycket! 
Hannes lilla blev 5 mÄnader igÄr med. 
5 dagar kvar till vi hĂ€mtar hem Zoey.😃 
 
 
 
Dessa 2 kusinerna har busat hela helger! Dom leker vĂ€ldigt bra för tillfĂ€llet! đŸ˜â€
 
 
 
 
 
Kommentera inlÀgget hÀr: