livetpklockaregrden.blogg.se

Hej. Mitt namn är Joanna och jag är 31 år gammal. Jag bor ute på landet på en gård som heter Klockaregården med min sambo Kristian, mina 2 barn Hampus 3 år och Hannes 4 månader. Vi har 2 katter Mule och Drule (katterna fanns och var döpta innan jag träffade min sambo 😜), 2 hundar (snart iaf) vid namn Sally och Zoey. Jag är för tillfället hemma mamma ledig, annars jobbar jag på Göstas konditori. Jag är en allmänt glad person som älskar det mesta med livet. Startar denna bloggen mest för att ha något att titta tillbaka på och dela med mig om min vardag med barn, och hundar framför allt!

söndag med familjen! ❤

Kategori: Allmänt

Hej allesammans! 

Söndag em och helgen har gått oerhört fort, blir så när man jobbar på lördagen! 
Idag tror jag vi lyckades att få ligga kvar i sängen tills 8:30 innan båda barnen så ifrån och det bara va att stiga upp och börja dagen! 😃 
Gick ner till svärmor oh svärfar för lite fm fika med kaffe och dom bästa semlorna! Givetvis från Bernts, Göstas och Stigs konditori.. 😛😁❤ sen när vi kom hem så tänkte jag ta Sally på en promenad direkt men Hampus vägrade att gå in, så den snälla mamman jag är så tänkte jag att vi kan ju leka lite ute innan jag går, han kommer snart börja frysa ändå! 2 timmar senare tvingar jag in pojken! För då frös jag ordentligt om fötterna! Vi tvingade ut pappan i huset en sväng med för lite små fix där hemma! 😃 men då han inte är lika imponerad av denna magiska snön som mig och Hampus, så gick han in efter att han hade avslutat det han blev ombedd att göra! 😜 men jag och Hampus han köra sopbilen, jaga Sally, spela fotboll, gunga, blåsa såpbubblor och köra med traktorn en sväng så Sally kunde bajsa! 😃 men Sally va nog mer nöjd med familjhäng i trädgården än en kall promenad med bara mig! 

Efter lunch så blev alla trötta! Hampus skulle inte få sova middag idag men han han inte mer än att sätta sig i soffan innan han somnade, så då passade jag och krille att sätta på den nya beck filmen som dom släppte på C more idag! Den va ganska bra tycker jag! Men jag saknar fortfarande Gunvald larsson. Beck kommer aldrig blir detsamma utan Persbrandt. 

Nu har vi varit nere i hylte och handlat och ätit mat hos mamma och pappa! God lövbiff gryta! 😃 så nu blir det hem och duscha och bada barn och allt annat som hör kvällarna till! 😃 

Ha en trevlig kväll alla! ❤





Längtar tills denna badtunnan är klar! 😃




TJUV!!! 😧😜😂❤






Trötta efter eftermiddagens aktiviteter så jag fick kolla på beck själv! 😜😁


Kommentera inlägget här: