livetpklockaregrden.blogg.se

Hej. Mitt namn Ă€r Joanna och jag Ă€r 31 Ă„r gammal. Jag bor ute pĂ„ landet pĂ„ en gĂ„rd som heter KlockaregĂ„rden med min sambo Kristian, mina 2 barn Hampus 3 Ă„r och Hannes 4 mĂ„nader. Vi har 2 katter Mule och Drule (katterna fanns och var döpta innan jag trĂ€ffade min sambo 😜), 2 hundar (snart iaf) vid namn Sally och Zoey. Jag Ă€r för tillfĂ€llet hemma mamma ledig, annars jobbar jag pĂ„ Göstas konditori. Jag Ă€r en allmĂ€nt glad person som Ă€lskar det mesta med livet. Startar denna bloggen mest för att ha nĂ„got att titta tillbaka pĂ„ och dela med mig om min vardag med barn, och hundar framför allt!

sovit natten igenom! 😃

Kategori: AllmÀnt, bar, barn

God morgon! 
Nu sitter jag i vardagsrummet och tittar pĂ„ ett avsnitt av lejonvakten (sĂ€kert sett detta avsnittet typ 50 ggr) och dricker lite morgonkaffe! Hannes sover faktiskt fortfarande! Han kĂ€nns inte sĂ„ varm sĂ„ jag hoppas det hĂ„ller i sig idag och att inte febern gĂ„r upp sĂ„ högt igen. 

Men hampus Ă€r igĂ„ng och leker redan och Sally har slutat att maniskt följa varje fotsteg jag tar (hon har fĂ„tt sin frukost) 😂😂 detta Ă€r nog det mest heliga för henne! Det Finns inget som kan stĂ„r ivĂ€g för henne och hennes matskĂ„l. Det Ă€r nog för överdrivet att sĂ€ga att hon skulle döda för det, men hon skulle definitivt vĂ€lta barn och trampa över och pĂ„ bebisar för att komma fram lite snabbare! đŸ˜›đŸ€Ł 

Hampus har Ă€ven kommit pĂ„ att locket till tvĂ€ttkorgen Ă€r perfekt att anvĂ€nda till en sĂ„dana bilbana som blixten och Jackson storm tĂ€vlar pĂ„, sĂ„ nu ser jag inte det locket pĂ„ lĂ€nge! 😂

Men ha en trevlig fredag allesammans sĂ„ hörs vi ikvĂ€ll! Äntligen helg, ska bli skönt att ha gubben hemma i 2 dagar! Lite vuxensĂ€llskap, nog det jag saknar mest med jobbet nu nĂ€r man gĂ„r hemma! 😃



Kommentera inlÀgget hÀr: